ترجمه آهنگ OneRepublic به اسم Counting Stars

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






OneRepublic_Counting Stars

 


 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه

I see this life like a swinging vine
 من این زندگی رو مثل یه شاخه درخت مو که داره تاب می خوره میبینم
Swing my heart across the line
که قلبمو به تپش در میاره
In my face is flashing signs
نشونه هایی تو صورتم هست
Seek it out and you shall find
بگرد دنبالشون پیدا می کنی
old, but I'm not that old
پیرم ،ولی اونقدرا هم پیر نیستم
Young, but I'm not that bold
جوونم، ولی اونقدرا هم گستاخ نیستم
I don't think the world is sold
فکر نمی کنم دنیا رو فروخته باشن
I'm just doing what we're told
من فقط دارم کاری رو که گفتم رو انجام میدم

I feel something so right
خیلی احساس خوبی دارم
Doing the wrong thing
وقتی کاری که دارم انجام میدم اشتباهه
I feel something so wrong
احساس می کنم که اشتباهه
Doing the right thing
وقتی کاری که دارم انجام میدم درسته

I could lie, could lie, could lie
می تونستم دروغ بگم
Everything that kills me makes me feel alive
اتفاقا همه ی چیزایی که منو می کشن  باعث زنده شدنم میشن

 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه


 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه


I feel the love and I feel it burn
 عشق رو احساس می کنم و احساس می کنم که جریان داره
Down this river, every turn
پایین رودخونه ، تو هر پیچ
Hope is a four-letter word
امید یه کلمه ی چهار حرفیه
Make that money, watch it burn
پول دربیار بعد نگاه کن که حیف و میل میشه
Oh, but I'm not that old
پیرم، ولی من اونقدرا هم پیر نیستم
Young, but I'm not that bold
جوونم، ولی اونقدرا هم گستاخ نیستم
I don't think the world is sold
فکر نمی کنم که دنیا رو فروخته باشن
I'm just doing what we're told
من فقط دارم کاری رو که گفتیم رو انجام میدم


I feel something so wrong
احساس می کنم اشتباهه
Doing the right thing
وقتی دارم کار درست رو انجام میدم
I could lie, could lie, could lie
می تونستم دروغ بگم
Everything that downs me makes me wanna fly
اتفاقا همه ی چیزایی که منو غرق می کنن  باعث میشن من بخوام پرواز کنم

 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه


 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه


Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
درسارو یاد گرفتیم

Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
 درسارو یاد گرفتیم

Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
درسارو یاد گرفتیم

Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
درسارو یاد گرفتیم

Everything that kills me makes feel alive
اتفاقا همه ی چیزایی که منو می کشن باعث زنده شدنم میشن

 Lately, I've been, I've been losing sleep
اخیرا ، خیلی بیخوابی کشیده ام
Dreaming about the things that we could be
به چیزایی که می تونستیم باشیم فکرمی کردم
But baby, I've been, I've been playing hard,
ولی عزیزم، من سخت تلاش می کردم
Sitting, no more counting dollars
 نشستن و دلار شمردن
We’ll be counting stars, yeah we’ll be counting stars
مثل شمردن ستاره ها نمیشه ، نه مثل شمردن ستاره ها نمیشه


Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
درسارو یاد گرفتیم

Take that money
این پولو بگیر
Watch it burn
ببین چطوری حیف و میل میشه
Sing in the river
تو رودخونه آهنگ بخون
The lessons are learnt
درسارو یاد گرفتیم


نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت0:54---2 تير 1393
merssi

ارشیا
ساعت9:55---30 خرداد 1393
عالی بود

آتنا
ساعت23:17---27 خرداد 1393
Tarjomatun aliiiiiiii bood.mamnoon

m...
ساعت16:30---15 فروردين 1393
Aliiiiiii mersiiiii

sadaf
ساعت21:31---20 اسفند 1392
یه تیکه اهنگو اشتب نوشتی i've been playin heart نیست i've been praying hearهست

علی اکبر
ساعت21:33---4 اسفند 1392
جزو ترجمه های بیست بود افرین

علی
ساعت13:34---2 بهمن 1392
بااااازم اهنگ بزارید از ایناااا
مرسییییییییی


ممی
ساعت11:50---1 بهمن 1392
میشه ترجمه آهنگ demons imagine dragons رو بذاری؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 28 دی 1392برچسب:, ] [ 20:31 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 49583
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت